>" />

Szerkesztőségi pontszám: (5/5)
Látogatói pontszám: (4,2/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr794592875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andy Lightning 2012.06.27. 13:12:53

Nagyon különlegesre sikeredett ez a bemutató. Néhány kommentár béli hiba megtalálható, szóismétlés stb., illetve néhol nekem beszaggatott a videó, de én azt mondom, érdemes megnézni, mert sok információval gazdagodhatunk :)

BenyoBoy 2012.06.27. 21:36:14

Élvezetes kis bemutató volt, azonban lenne pár kritikám és észrevételem. Számomra túl sok volt a statikus kép a videóban, 6-7 évvel ezelőtt a WMM korszakában még elment, de a videó dinamikáját ezek nagyon meg tudják bontani. A videó alatti felirat (Lead h264 Eval Decoder) szintén picit rontja az esztétikát, illetve az artikulálásra is rágyúrnék egy picit (nekem is kell amúgy xD). Egy picit furán hangsúlyozol, plusz mintha raccsolnál is enyhén (lehet csak én hallom furán).

balaj 2012.06.28. 03:53:32

Szerintem pályát tévesztettél, nem itt van a helyed, hanem köztük:
www.youtube.com/watch?v=pONfoXUhyHg&feature=related

Köszönöm a bemutatót, informatív volt és a hanglejtésed miatt jókedvre derültem :D
süti beállítások módosítása