>" />

Szerkesztőségi pontszám: (5/5)
Látogatói pontszám: (4/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr384563544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andy Lightning 2012.06.03. 21:38:28

A hang picit borzalmas lett, de azon kívül jó :)

ARSENAL4EVER 2012.06.03. 21:55:07

@Andy Lightning: Lehet, hogy jó, de hogy szinte senki nem fogja végignézni az biztos.
Nem értem, hogy ismeretlenül(bocs hacsak nekem) miért raktok fel egy fél órás videót. Bármennyire is jók vagytok ebbe, de a nagy többség még bele se fog kezdeni, amikor meglátja, hogy 34 perces. Én is így voltam, és amikor a hangot meghallottam kapcsoltam is ki. Szerintem próbáljátok felépíteni a híreteket, és utána egy fél órás videót már lehet, hogy jó kedvvel végig nézek.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.06.03. 22:12:26

@ARSENAL4EVER: Lehet velem van a baj, de full ismeretlenül láttam először a videót és már akkor is tetszett. Lehet ismeretlenek, de az előadásmódjuknak hála nem sokáig lesznek azok.

Ami engem illet egy hosszú videót több részletben nézek végig. Probléma megoldva. :)

Melcatorprime 2012.06.03. 22:18:41

Hát a hang minősége mono az első 2 résznek :D hamarosan stereo lesz ígérem :D
Az lp stílus pedig hosszú....
Nem lehet rövidebbe mert igy van benne sok esemény...

ARSENAL4EVER 2012.06.04. 16:25:50

@Mick Kramer: A kommented hatására egy kicsit jobban beleakartam nézni, és egyszer csak azt vettem észre, hogy vége a videónak. Tényleg szórakoztató, egyáltalán nem unalmas, és a fél óra tűnik kb. 10 percnek.
@Melcatorprime: Stereo lesz végre a hang még jobb lesz. Tényleg jók vagytok.

Melcatorprime 2012.06.04. 17:08:47

:D szeretem az ien kommenteket :D
süti beállítások módosítása