>" />

Szerkesztőségi pontszám: (1/5)
Látogatói pontszám: (2,9/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr74569686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pindy/RubyL 2012.06.08. 13:23:51

Nem volt rossz, majd lesz még jobb is. :) Nekem kicsit halk voltál, meg annyira igazság szerint nem kötött le a videó, de ez egyéni vélemény. Sok sikert a többi videóhoz! 3/5

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.06.08. 15:02:23

Leírom ide is, amit skype-on:

A videó rettenetesen halk volt. Számítottam rá, ezért már előtte feltekertem a hangot de az elején a csörömpöléstől meg majdnem szívrohamot kaptam. A videóban szinte nem történik semmi, unalmas és ha sokat bakizol az olvasással akkor érdemesebb újravenni. Különösen egy 3 perces videónál.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.06.08. 15:03:07

...és még annyit, hogy az 1 pont nem lehúzás, de még kezdő videós vagy. Bőven van hova fejlődni. A kritikákat meg ne piszkálásnak éld meg, hanem tanulj belőlük és jó lesz ez.

Melcatorprime 2012.06.08. 16:52:40

:D hát én kibővíteném még annyival hogy borzalmasan szaggat valamit találj ki...
Igazából élvezhető kis LPket csinálnál de a szaggatás és a halk hangod sokat elvesz az élményből...Szóval ez nálam most sajnálom de 2/5
-hang...
-szaggatás...
-rövid ...
süti beállítások módosítása