>" />

Szerkesztőségi pontszám: (5/5)
Látogatói pontszám: (4,1/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr64575703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.06.12. 13:02:13

Nagyszerű első videó! Csak így tovább!

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2012.06.12. 14:50:28

Ő lenni én protezsált, én lenni ő támogató, én lenni első megtekintő megjelenés elő.

Én mondani ez jó, én várni új.

BenyoBoy 2012.06.12. 16:12:24

@Mick Kramer: Köszönöm a biztatást és a kedves szavakat! :) Őszintén megmondom, ez meg is hozta a kedvemet, hogy belekezdjek a következőbe, elég sok kreatív ötlet van most bennem, amiket ki is szeretnék használni. Annyit elárulhatok, hogy nem egy, hanem egy trilógiáról fogok beszélni és az első részből lesznek visszatérő elemek (pl. a játék(ok) összehasonlítása egy zenekarral). :)
Igyekszem a többi videóra is reflektálni majd.
@Visor (SpaceNinja88): Bizony ám, Visor-t tekintem mentoromnak, elsősorban az ő véleményére építettem, amikor a bétához képest javítottam (újra vettem az egészet) és mondhatni az ő videói hatására szántam rá magam, hogy én is csináljak egyet. Mondhatom: határozottan megérte! :) Köszönöm a biztatást és a segítséget, remélhetőleg hamar végzek a felvétellel, onnantól már megy minden magától! :)

CsakNorrisz 2012.06.13. 12:42:29

Így kell videót csinálni. Első videónak tökéletes. Pont. 5/5

BenyoBoy 2012.06.13. 14:50:24

@CsakNorrisz: Nagyon szépen köszönöm! :) A hangminőségen még igyekszek azért javítani és bár nincs beszédhibám, az artikulálásra is jobban fogok ügyelni. :D

BenyoBoy 2012.06.14. 20:09:12

@TomVadeR: Nagyon szépen köszönöm! :)
süti beállítások módosítása