Üdv Néktek Szárazföldi Patkányok!

Először is a köszönést szokjátok meg, mert mindig így fogok, másodszor pedig köszönjük nektek, hogy látogatjátok az oldalt, köszönjük, hogy videókat küldtök nekünk és köszönjük, hogy értékelitek is azokat.

Két dolog miatt ragadtam most billentyűzetet. 
1.: Arra kérnénk minden kedves látogatót, hogy "reklámozza" az oldalt. Meglepően jól indultunk látogatottság és videómennyiség szempontjából. Napi 130 látogató a minimum és videókkal kerek egy hétre előre be vagyunk táblázva napi két megjelenés mellett is, viszont úgy érezzük, hogy még nem jutott el az Intenger Kalózai híre a teljes célcsoportunkhoz, ezért arra kérünk mindenkit, hogy ajánljátok barátaitok, feliratkozóitok vagy követőitek figyelmébe blogunkat. Nem szükséges telenyomni a facebookot az oldal linkjével (persze, ha valaki szeretné nem állítjuk meg), de ha mindenki legalább egy emberhez eljuttatja az oldal hírét már az is hatalmas ugrás. 

2.: Nyárra tervezünk egy nyereményjátékot. Ennek pontos részleteit két héten belül közzétesszük az oldalon, ezért érdemes lesz figyelni minket. A nyereményjáték során várhatóan két nyertest fogunk tárgynyereménnyel jutalmazni. Egyet a szerkesztőségi szavazatok alapján, egyet pedig a Ti szavazataitok alapján. A győzelemhez természetesen videót kell majd készíteni, de hogy pontosan milyet, arról majd még később mindenkit értesítünk!


                                          Jó szelet, sok rumot!
                                           Mick Kramer

 

UPDATE: Ezt a videót most kaptuk. Köszönjük!

>" />


A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr694582960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BenyoBoy 2012.06.12. 16:04:56

Én is írtam egy kedvcsináló posztot a blogomra: benyoboy.wordpress.com/2012/06/10/reklam/
A következő videómban (nem tudom mikor lesz kész) pedig szintén meg lesztek említve! :)

JorgeUst(futaki) · http://wwwgeteam.blog.hu/ 2012.06.12. 16:17:46

Nekem csak az lenne a kérdésem ,hogy esetleg olyan különdíj nem lesz mint anno a Rossz PC Juniorokon volt? Tehát pl.: legjobb intró,legjobb honlap stb.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.06.12. 16:24:08

@BenyoBoy: Köszönjük. :)

@JorgeUst(futaki): Volt róla szó, de én speciel nem szeretnék ilyen különdíjakat. Erről még nincs végleges álláspontunk, de ami biztos hogy lesz az a Szerkesztőségi díj és a Közönségdíj. Ez már önmagában két tárgynyeremény. :)

Toma[PG] · http://progamesnews.blog.hu/ 2012.06.12. 21:58:56

Én írtam egy bejegyzést rólatok, linkblogba is kitettem szóval rajtam nem múlik. :D
progamesnews.blog.hu/2012/06/03/uj_lehetosegek_nyiltak_intenger_kalozai

JorgeUst(futaki) · http://wwwgeteam.blog.hu/ 2012.06.13. 18:27:43

Akkor már én is csatlakozom hozzátok :D.
Én is írtam a blogomra.
Igazából amiért írom ezt a hozzászólást az csak az ,hogy azt hogyan lehet megtenni ,hogy bekerüljünk a "Baráti oldalak" közé? :D

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.06.13. 18:31:48

@JorgeUst(futaki): Csak ennyit kellett tenned. Már kint is vagy. :)
süti beállítások módosítása