>" />

Szerkesztőségi pontszám: (3/5)
Látogatói pontszám: (1,7/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr914581355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andy Lightning 2012.06.18. 14:51:37

Ez valami borzalmas volt. Iszonyat rossz a kommentár, jó néhány részt ki lehetett volna vágni (pl. a töltést). Nagyon idegesítő a káromkodásod, meg nem is lehetett annyira érezni, hogy meg akarnád velünk osztani az első élményeidet, csak annyit mondtál, hogy a grafika rendben van, s hogy nem annyira tetszik.

Luc 2012.06.18. 15:02:13

én csak azt tudom írni , amit youtbeon már leírtam :

hát elég bénán tolod még xD de a videó nem rossz...
az elején azért ordibál mindenki mert befostak a sok zombitól
az , hogy meg nem fogott meg a játék...te tudod , de ez kb a 0.1 % -a volt az egész játéknak ameddig te eljutottál...:D
a tűzdobáló szörnyet meg el lehet intézni egy közeli shotgun lövéssel

Pindy/RubyL 2012.06.18. 15:45:30

Na, mondom én is. :)
Szóval... részben egyet kell értenem Andyvel: a káromkodásokat én egy videóban sem szeretem.
A töltést viszont szerintem nem kellene feltétlenül kivágni. Az alatt akár mesélhettél is volna a játékról, hogy a hozzám hasonló, tudatlanok is okosodjanak. :D Azzal kapcsolatban az én problémám a baromi hosszú... hallgatás volt. Minek? Beszélj minél többet! Akkor is, ha csak egy unalmas töltőképernyő van ott. :D
A hang nem egyenletes - de ezt tudom, nem könnyű eltalálni, szóval inkább csak zárójelben jegyzem meg. :)
Ha a "help me" kiáltásokra kiakadsz: szegény szerencsétlenek kinyiffannak, ennyit ne sajnálj tőlük! :D
Ez a mentegetőzés, hogy nincs kedved... máskor hanyagold, ha javasolhatom. :) Nem kelt mindenkiben túl pozitív érzéseket, ha ilyet hall.
Minden esetre a hibák ellenére is hármas nálam a videó. Nem mondom, hogy el vagyok ájulva, de láttam már rosszabbat is. Sok sikert a többi videóhoz!
Ruby

ARSENAL4EVER 2012.06.18. 22:21:17

Hibák:
- már a köszönéssel gond van, bár ez csak a hangodnak köszönhető
- fölösleges káromkodások, ráadásul egy 13 éves szájából nem is hangzanak jól, és ettől nem is vagy menő, ha azt hinnéd
- hogy...ő...hogy...ő...hogy...ő beakadt valami?
- vágás hiánya, fölösleges jeleneteknek nincs helye, és ne játszás közbe vedd föl a kommentárt, mert akkor lesz ilyen összeszedetlen baromság az egész
- ahogy már előttem említették, üresjáratokból rengeteg van, ezeket mellőzd
- hangod ingadozik néha
- most komolyan fél óráig vársz a töltéssel?
- lagg=nem bírja a géped, nem kell csodálkozni
- elhiheted nem érdekel, ahogy állítgatod a game hangját, vágjál
- ahh...ahhh mik ezek a nyögések? kényelmetlen a szék? vegyél újat
- ahogy Andy Lightning írja, az első benyomásodról semmit nem mondasz
- "faszom" neked csak kukid :D (ezt ne vedd sértésnek, bár annak szánom)
- este 9 este neeeeeem, este fél 10, MI EZ???? Elhiheted nem érdekel ez minket, beszartál tőle és kész, ez elég információ lett volna
- menj már, tűnj innen stb. nem hiába vannak ott, kerüld ki őket
- haljatok meg, akkor találd el, könnyebben fognak
- téged ez a játék csak idegesít, úgyhogy szerintem hanyagold a játékot
- de hát dnodsahidosdnlsai, érthetetlen kommentár néha
- rövid lett volna? Nem is baj
Pozitívum:
- hááááát, talán az, hogy HD felbontású a videó

Összességében egy brutálisan gyenge videó, nem is tudom, hogy láttam ennél rosszabbat-e. Bocs, ha kicsit nyers voltam hozzád, de ez a nagyképű stílusod pont ennyit érdemel. Ez játékbemutatós videózgatást szerintem neked egy pár évre hanyagolnod kéne, mert esélytelen, hogy pár hónap múlva ebből jó legyen.
Ezt még pontozni se lehet, de ha nagyon kéne, akkor 1/10

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2012.06.20. 23:10:24

Apró információ a készítőnek: ARsenalnál nagyon meg kell felelj, szóval ne csodálkozz, ha lepontoz:P
Üdv a fedélzeten Arsenal:D Remélem a többi régi arc is ideköltözött:D

ARSENAL4EVER 2012.06.20. 23:49:04

@TomVadeR: Hát én is remélem, és tőled már várnék videót. Verses játékbemutató hiányom van.
Elvonási tüneteim már lassan fél éve jelen vannak, és a "régi" videók már nem segítenek, annyiszor láttam. :D

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2012.06.21. 00:44:13

@ARSENAL4EVER: Akkor örülni fogsz, mert hegesztés alatt az új:P Végre van időm rá. Szerintem az alany is tetszeni fog ;).

ARSENAL4EVER 2012.06.21. 00:46:00

@TomVadeR: VÉGRE!VÉÉÉÉGREEEEEEEEE!VÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGREEEEEEEEEEEEE! Ez számomra egy .......:D

CsakNorrisz 2012.06.21. 23:02:22

Gyerekek, ki adott erre 3 pontot? Ki van rúgva! :)

CsakNorrisz 2012.06.21. 23:03:34

Hupsz, Mick volt az. Akkor még sincs

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.06.22. 00:34:49

@CsakNorrisz: Én voltam, én voltam. Eddig nem akartam paraszt lenni azért nem mondtam, de igazából szerintem is csak mellékattintottam. :D

barna07 2012.06.25. 22:46:27

@ARSENAL4EVER: Na szia videó készítője vagyok csak annyit akarok mondani hogy Nem akartam nagy kép leni hidd el nem vagyok az :)

És igen ez a videó lett az egyik legrosszabb amit valaha csináltam vanak enél jobb videóim :)

barna07 2012.06.25. 22:47:11

Sziasztok a videó készítője vagyok elismerem szar videó lett vannak enél jobb videóim :D
süti beállítások módosítása