Ruby

>" />

Szerkesztőségi pontszám: (5/5)
Látogatói pontszám: (4,5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr184643729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garfield[Asd] (törölt) 2012.08.01. 22:50:38

Szerintem baromi jó lett a bemutató,nagy Harry Potter fan vagyok ,és annak tartom magam ,és engem a játék akkor fogott el amikor még 7-8 éves voltam és baromira lekötött az előző részekkel együtt és akkor én valamitől tudom ,hogy megiedtem a játékban,de nem tudom már mitől,valahogy az egész misztikus volt főleg Hagrid óriás pókja... (azóta félek a pókoktól) :)

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.08.01. 22:54:37

@Garfield[Asd]: Köszön, örülök, hogy tetszett. A Harry Potternek én is nagy fanatikusa voltam. Többet forgattam a köteteket, mint pap a Bibliát.
süti beállítások módosítása