Ruby

>" />

Szerkesztőségi pontszám: (3/5)
Látogatói pontszám: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr584712364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pindy/RubyL 2012.08.14. 17:34:40

Szia!
Most viszont tényleg nagyon zavaró, hogy állandóan fújod a mikrofont. Más problémám nem nagyon volt vele. :)

Symonsays 2012.09.01. 20:34:51

Szia!
Nos, nekem maga a bemutató tetszett végülis mindent elmondtál róla, de nekem 2 dolog szúrt szemet/fület.Az első az a mikrofon fújás amit már Ruby említett illetve a másik az sok kimaradás: Nos ugye mint mondtam mindent elmondasz róla amit kell, csak az nem mindegy hogyan én speciál (jajj Symon megint felvágsz mekkora bré vagy -.- ) úgy szoktam hogy leírom a szöveget majd aztán felveszem a videó anyagot majd ha valamit még hozzá akarok írni akkor még azt megteszem majd felveszem a hangot is, ugyan ez sok időbe kerül de legalább nemlesznek kihagyások. A komenntet építő jelleggel írtam, ha bunkónak veszed vagy esetleg sértőnek akkor elnézést!!

danesz98 2012.09.03. 16:38:02

@Symonsays: :D Kösz a tippet :D Szerintem egyáltalán nem bunkoság segíteni a másikon :D
süti beállítások módosítása