Mick

>" />

Szerkesztőségi pontszám: (3/5)
Látogatói pontszám: (4/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr194716643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.08.16. 23:18:09

Nagyon szerettem volna négyest adni erre a videóra, hiszen egyáltalán nem rossz, sőt, jól sikerült, de még nem elég jó. A játék felkeltette az érdeklődésemet, de a videó előrehaladtával folyamatosan lankadt a figyelmem.
Lesz ez még jobb is, de ez most egyelőre egy bivaly erős közepes.

Nem a videóhoz tartozik, de nem tudtam magamban tartani. Láttam, hogy tesztelsz más videósokat/videókat. Egyrészt ennek semmi értelmét nem látom, mert a vak is látja, hogy szar amit csinálnak, másrészt ahogy nézegettem a videóidat nem érzem azt, hogy eleget tettél már le az asztalra ahhoz, hogy másokat kritizálj.
Most persze mondhatjuk azt is, hogy mi meg titeket kritizálunk, viszont azért mert ti kéritek tőlünk, elvégre azért külditek be a videókat.
Arról nem is beszélve, hogy meglehetősen unszimpatikus dolog olyat mondani egy kb. 8-9 éves kisgyerekről, hogy fulladjon meg, egy olyan videó miatt, amit 3-4 év múlva ő szeretne majd a legjobban letagadni.

MrMultiFrodo 2012.09.12. 15:19:47

Még egyszer megköszönném, hoy kiraktad, mert sokat jelent nekem.

Ami a teszteléseket illeti,nem éppen ez volt a célom velük,alapból inkább építő kritikának szántam.Ami a "fulladj meg"-et illeti,azt azért mondtam,mert már ideges voltam a videó okádék minősége miatt,baromi frusztráló volt megnézni az a videót,illetve a tesztelést magát megcsinálni.De amúgy teljesen jogos,amit írtál,tényleg nem tettem még le túl sokat az asztalra,ez azért van,(vigyázat, sablonosság jön)kezdő vagyok és még kicsit fejlődnöm kell.De próbálok jobb videókat csinálni,megígérem.
süti beállítások módosítása