Melcator

>" />

Szerkesztőségi pontszám: (3/5)
Látogatói pontszám: (3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr64731289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melcatorprime 2012.08.25. 15:06:15

Hát 3/5 Nem rossz.
Annyi a problémám vele hogy a haverodat alig lehet hallani illetve párszor rágörcsölsz arra amit mondani akarsz.
Így tovább ... Belejöttök mint kiskutya az ugatásba.

Medhawk Junior 2012.09.21. 21:29:16

@Melcatorprime: hát köszi,remélem a kutyás hasonlatot nem sértésnek érteted de ugy nézz rá hogy 10 évesen kezdtem és olyan szar vidik is füződnek a nevemhez hogy az nekem is fáj de azóta valamenyit fejlődtem lassacskán,hát akor érted ezt a példát ha nézted a rossz pc juniorokat mert oda volt néhány szar vidim kitéve ugy értve szar hogy a forever pc játék bemutató-k ami elégé ciki de hát nem tagathatom le a multam :D és bocs az életrajzért de nem birtam ki :D
süti beállítások módosítása