Andy Lightning

>" />

Szerkesztőségi pontszám: (4/5)
Látogatói pontszám: (5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr684788797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andy Lightning 2012.09.19. 19:19:23

Nos:
+ Jó kommentár
+ Informatív
- Középen van a kép
- Nem értékeled kategóriájában a játékot... Miért probléma az, ha szürkés a látványvilág? Ez ilyen játék, ilyen világgal. Ezek után én csinálhatnék egy CoD-os videót, amiben a játékot a földig aláznám, mert lőni kell benne, s nekem nem jön be.

pizzapapa · http://warzoneonline.blog.hu/ 2012.10.07. 18:39:10

@Andy Lightning: Szia, köszi az értékelést.

Ismered a mondást: kinek a pap, kinek a papné. Szerintem egy szubjektív kritikába belefér, hogy a saját véleményemet mondom el a játékról. Ezek után Én is csinálhatnék olyan kritikát mint a másik videós, de az már nem az én véleményem lenne. Mellesleg én is szeretem a poszt-apokaliptikus játékokat, csak ez most nem jött át...

Andy Lightning 2012.10.08. 11:58:39

@pizzapapa: Ez csak természetes, a videód értékelése is szubjektív volt.
süti beállítások módosítása