Mick

>" />

Szerkesztőségi pontszám: (3/5)
Látogatói pontszám: (3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr574847099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.10.14. 00:48:56

Azért adtam rá hármast, mert túl hirtelen vágtál bele a bemutatásba. Nem volt semmilyen felvezetés, csak elkezdted sorolni, hogy mivel másabb, mint az első rész. Én azzal is csak egy órát játszottam, ezért nem tudom az milyen volt. Vannak dolgok, amiket szerintem túlbeszéltél és vannak olyan témák, amiket egyáltalán nem érintettél, de illett volna.

Grooveboy 2012.10.24. 17:48:54

Jó kis bemutató szerintem!!Egyet értek azzal amit Mick írt!Nekem még egy valamivel lenne gondom persze ez nem olyan nagy baj de azért elmondom,hogy folyamatosabban kéne beszélned,de szerintem ezektől eltekintve jól sikerült (szerintem) én mint látogató adtam rá egy négyest:D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2012.10.24. 18:05:11

Üdv! Írtam egy kis por/contrát a videódról, remélem segít:

Pro:
+ játékválasztás....a kiegészítőről még nem sok videót láttam
+ kellemes hangod van
+ informatív

Contra:
- in medias res kezdés (ez nem feltétlenül rossz, de a te módszerednél tényleg nem volt felvezetés...egy ilyen komplex játéknál illik adni valami felvezetést)
- elég egysíkúnak tűnik a videó....egy szuszra vetted fel az egészet?
- te is új vagy a játékban, ezért illik utánanézni a korábbi részeknek és bemutatni a játékok közti kapcsolatot
- nekem hiányzik egy picike (min 10-15 mp.) intró
- 7 perc infóbomba, igazából alapok és köretek nélkül

Maiden97 2012.10.25. 19:59:53

Igen utólag én is éreztem, hogy ez nem a legjobb. Ugyanakkor örülnék ha a november 1-jén kikerülő bemutatómról (Darksider) is adnál egy kritikát. Ugyan intró ott még nincs, de itt www.youtube.com/watch?v=h_hjVhjWBsE&feature=plcp már van. :)
süti beállítások módosítása