- Elcsépelt játékválasztás. 
- Unalmas. 
- Az az érzésem volt, hogy a videó közben találtatok meg játszani a játékkal.
+ Végig beszéltetek a videót. Nem akadozott a kommentár.
Ha választotok valami olyan játékot, amiből nincs már millió és egy videó a youtube-on, akkor lényegesen élvezhetőbb lesz a munkátok, de addig is ez egy full átlagos videó.

Mick

>" />

Szerkesztőségi pontszám: (3/5)
Látogatói pontszám: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr664877710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doboka98 2012.11.07. 17:51:14

A Minecraft videónk valamivel jobb lett. Kérlek nézzétek meg, azon még én is élvezkedtem. // Flameboy

Szovi90 2012.11.07. 22:35:07

"Ezt a videót a felhasználó eltávolította."

Pedig kíváncsi lettem volna rá, de hát így jártam. :D

doboka98 2012.11.08. 15:23:29

@Szovi90: Letöröltem, mert sz*r lett. Nézd meg helyette a minecraftot!

Szovi90 2012.11.08. 16:40:24

@doboka98: Próbáltam rákeresni a csatornád/csatornátokra, de csak valami Brazil származású GamePlayes kollégának a csatornáját találtam. :D

Ha tudod linkelni a csatornát belenézek. :)
süti beállítások módosítása