- Az intro zenéjén hallani, hogy valami gagyi minőséget töltöttél le.
- A videó rövid.
- A 720p szerintem már bárkitől elvárható lenne.
- Szerintem túl hangos a háttérzaj.
+ A szinkron tartalmas és nincs benne nyelvbotlás.
Adok rá egy gyenge négyest. Bírom a stílusod, de a kis kép és a rövidség nagyon sokat levesz az élvezeti faktorból.

Mick

>" />

Szerkesztőségi pontszám: (4/5)
Látogatói pontszám: (3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr624877836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2012.11.07. 21:05:46

Azért elég bizarr, hogy mínuszt adsz azért, mert nem 720p a videó.. előfordulhat az is, hogy önhibáján kívül csak 480p, ami szerintem ugyanúgy nézhető minőség, mint akár a 720 vagy az 1080p.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.11.08. 23:42:38

@FroG: Akkor adok érte mínuszt, ha zavaró a hiánya.

KorianHUN 2012.11.10. 19:22:22

Nemááááá?!
- pont, hogy nem 720p ?!
Hát ezen beszarok! Azt hittem TirexiHD írta ezt!
Nekem 480p videóim vannak, mert így veszi a FRAPS (640x480) és ha szerkesztőben felhúzom, attól még u.a. a sz*r lesz!

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.11.10. 21:13:57

@KorianHUN: Az értékelés mindig szubjektív. Engem zavart, hogy ennyire kicsi a kép, ezt le is írtam és a pontba is beleszámítottam.
Ti leírtátok, hogy titeket nem zavar és gondolom a pontot is ez alapján adnátok. Én ezt tiszteletben tartom.
Viszont azt hiszem nekem is lehet véleményem, azon pedig nem változtatok. Engem zavart, amit láttam.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.11.10. 21:14:57

Egyébként nekem is írták már régebbi videóim alá, hogy zavaró volt a képminőség. Igazuk volt és azóta figyelek rá. :)

KorianHUN 2012.11.10. 21:48:54

@Mick Kramer: Azt értem!
De szerkesztőben fel lehet venni, hogy kitöltse az egész képernyőt, nem?
Mert akkor a videó például "720p lesz", de csak nagyobbak lesznek a pixelek, több nem lesz!

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.11.10. 22:38:41

@KorianHUN: Ha hülyeséget beszélek bocsi, de a Fraps-ben szépen beállítottam, hogy Full-size, rögzítek, utána Movie Makerrel (!) megvágom és azzal lementem 1080p-ben.
Kérdem én hol itt a gond?

Egyébként meg nem kötelező a 720p vagy az 1080p, de ismétlem, nekem itt most zavaró volt a hiánya.
süti beállítások módosítása