- UB Soft
- A szinkron nicns összehangban a játék hangerejével.
- A túl aprólékos bemutatás és a kevés vágás miatt a videó hamar unalomba fullad.
Ez a véleményem a bemutató második részéről is.

Mick

>" />

Szerkesztőségi pontszám: (3/5)
Látogatói pontszám: (4/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://intengerkalozai.blog.hu/api/trackback/id/tr634877832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zizi-macintosh 2012.11.08. 15:47:56

Ez az első videóm ,csak ilyen probálkozás volt .A továbbiak már jobban sikerültek :)

Szovi90 2012.11.08. 16:45:06

@zizi-macintosh: Első videónak szerintem pont jó. :)

Nem tudom mennyire ismered Reactor (UgyvanPlancsiznakEgy) munkásságát. De rá emlékeztetsz. :)

zizi-macintosh 2012.11.08. 16:48:29

Ismerem szinte minden videóját láttam :) Írtam is neki ,hogy én is hasonló videókat szeretnék csinállni. Még nem írt vissza,sajnos a You tubon sincs már 4 hónapja :(

Szovi90 2012.11.08. 16:53:44

@zizi-macintosh: Ő már csak ilyen. :D Szokása hónapokra eltűnni, de szerintem most is a Game Over sorozat 5. évadán dolgozik.

Na de egy szónak is száz a vége. :D Örülök, hogy vannak még ilyen videósok és remélem látom még itt a blogon a munkáidat. :)
süti beállítások módosítása